Hlavní nabídka:
Aktuálně:

Důležité informace k výuce žáků II. stupně od 8. 6. 2020Organizace výuky žáků 1. stupně od 1. 6. 2020Hledáme pro školní rok 2020/21 učitele Anglického jazyka.Organizace výuky žáků 1. stupně od 25. 5. 2020Zde naleznete Čestné prohlášení o neexistenci příznaků virového infekčního onemocněníAktuální informace ředitelky Koordinátora Integrovaného dopravního systému Olomouckého krajeDůležité informace k výuce žáků I. stupně od 25. 5. 202018. 6. 2020 se uskuteční schůzka rodičů budoucích žáků první a přípravné třídyHodnocení žáků v 2. pololetí 2019/2020Na tomto odkaze naleznete Rozhodnutí o přijetí do 1. ročníku 2020/21

Domácí úkoly z informatiky

17.05.2020 / 10:44

 

Žáci 2. stupně dostávají každý týden úkol z informatiky. Většinou se v zadání zaměřuji na to, aby si spustili výukový program, splnili jeho zadání a potom svoji práci zhodnotili.

Žáci tím objevují nejen ovládání programu, ale též si zopakují a procvičí svoje znalosti v daném předmětu. A svoji práci hodnotí.

Když čtu jednotlivá hodnocení, mám radost. Při čtení jejich odpovědí, si žáky představím před sebou… A jejich závěry jsou opravdu zajímavé…

Abych Vám ukázala odpovědi některých žáků, zvolila jsem poslední čtyři domácí úkoly. A ve zkratce jejich zadání.

RNDr. Miroslava Černá

 

Bobřík informatiky – logická soutěž z informatiky
Úkol: Otevřete si naše známé stránky
www.ibobr.cz, Archiv testů,spusťte si ročník 2015, a to test ve své kategorii…

Dobrý den paní učitelko, v programu ibobr jsem měla 112 bodů ze 240. Myslím, že mě ta karanténa pěkně otupěla a měla bych zase trochu zapnout mozek. Přeji Vám hodně zdraví a odpočinku. TK

Dobrý den paní učitelko, program se mi moc líbil, sice moc odpovědí jsem neměla dobře, ale zato jsem se dost naučila. Děkuji VV

Dobrý den paní učitelko, můj test nedopadl úplně špatně, ale musím se příště ještě zlepšit. Moc se mi tento test líbil. AB

Získala jsem 68 bodů. Nějaké úlohy jsem sice nepochopila, ale jsem si vědoma toho, že jsem si nějaká cvičení špatně přečetla. KP

Dobrý den paní učitelko, v testu jsem měla dvě chyby a celkem jsem dostala 164 bodů a pohár bobříka :) Některé úlohy mi přišly těžké, ale některé úplně lehké. S pozdravem KV

Dobrý den, skóre jsem měl 144 ze 192 bodů. Některé úlohy byly hodně těžké, ale bavilo mě to. L.L.

 

Úkol: Dnes si spusťte Aztekium – rychlost násobilky http://aztekium.pl/mat.py?lang=cs&kateg=MX-100. Pokuste se trénovat vícekrát a dosáhnout co nejnižší čas…

Dobrý den paní učitelko, Aztekium procvičování násobilky je super :-) S pozdravem EH

Dobrý den paní učitelko, můj čas byl 224,79 sekund a z Litovle za dnešní dopoledne soutěžili 3 žáci, z jiných zemí tam byly Poláci a nejlepší čas byl 141,45 sekund. TN

Dobrý den, paní učitelko teď jsem dopočítala a nejnižší čas jsem měla 126,48 sekund. Žáků z Litovle se účastnili 4, účastnili se žáci Polska a Česka. Nejnižší čas účastníka byl 82,23 sekund. AP

Dobrý den, dařilo se mi výborně a skvěle jsem si procvičila mozek. EP

 

Úkol:  Bobřík informatiky – opakování stejného testu www.ibobr.cz (Opakování je prý matka moudrosti). Srovnejte…

Dobrý den. Dnes jsem získal 193 bodů. Minule jsem měl 87 takže jsem se zlepšil o 106 bodů, Na podruhé mi to přišlo lehčí např. pestrobarevné ponožky, robotický číšník... JJ

Dobrý den paní učitelko, od minule jsem se zlepšila, mám 157 bodů a z toho 4 odpovědi špatně.  Minulé jsem měla jen asi 69 bodů. S pozdravem SD

Dobrý den, paní učitelko, v Bobříku informatiky jsem tentokrát měl 127 bodů, což znamená, že jsem se od minulého pokusu zlepšil! Jééj! MCh

Dobrý den paní učitelko, dnes se mi test zdál tisíckrát jednodušší, spoustu příkladů se mi řešilo lépe, když už jsem věděla jak na to. Získala jsem 220 bodů z 240 a také jsem získala pohár. TŠ

Dobrý den paní učitelko, moc se omlouvám za to, že jsem minulou práci nestihla vypracovat. Ale dnes se mi podařilo získat pohár. To se mi ve škole nepovedlo. 4 špatné odpovědi, většinou středně těžké. Krásně prožitou karanténu přeje L. Už se těším do školy LD

Dobrý den, kdybych měla zhodnotit minulý test, tak jsem byla průměrná. Tento týden jsem vypracovala stejný test po druhé a své výsledky se už ukázaly. Věřila jsem si víc, čas mi neubíhal tak rychle jako minule a překvapivě jsem dosáhla na 144 bodů. Nějaké otázky byly velmi lehké a někde jsem udělala úplně zbytečnou chybu. DD

Dobrý den, tentokrát test dopadl lépe. Můj výsledek byl 224 bodů. Tím, že jsem si minule prošel úlohy, které jsem měl špatně, jsem dnes byl obezřetnější a věnoval jsem jim větší pozornost. Ve většině z těchto původně špatně zodpovězených úloh jsem chybu znovu neudělal. Je pravda, že test se mi dnes zdál lehčí. RL

Dobrý den paní učitelko, konečně jsem zapojil mozek a z 80 bodů mám dnes 200. Mějte se krásně. Zdraví JB

 

Úkol: Dnes si vyhrajte se zlomky https://phet.colorado.edu/cs/simulation/legacy/build-a-fraction

Dobrý den. Nejvíc se mi líbilo, jak jsem mohla tvořit zlomky podle předložených dílků. TB

Je to super, procvičím si zlomky. KP

Program se mi moc líbí, protože jsem se tam naučila kombinovat řešení. VV

Líbilo se mi to, že opravdu každá úroveň je těžší a těžší. AZ

Dobrý den paní učitelko, na tomto programu se mi líbila grafika a propracovanost. Jsem moc ráda, že jsem si zlomky procvičila. AB

Dobrý den, tenhle program je hodně zajímavý. Bavilo mě to. KS

Dobrý den paní učitelko, Vyzkoušela jsem si tento program a musím říct, že jsem to trošku zapomněla, ale díky tomuto programu jsem si zlomky opět oživila a zpět jsem se do toho dostala. Nejlehčí pro mě asi byla smíšená čísla a také pro mě byla nejjednodušší. Naopak nejméně mě bavilo skládání zlomku z čísel podle sestaveného obrázku. TŠ

Dobrý den, udělala jsem všech 10 obtížností. Bylo to zajímavé a na přemýšlení. MM

Dobrý den, mě zlomky moc nebaví, ale tady v téhle aplikaci jsem si je mohla zábavně procvičit. Líbilo se mi to. Přeji hezký den, KV

Dobrý den, tento program se mi líbí. Jako celek nedokážu si vybrat, co se mi líbilo nejvíc, myslím si, že je to aplikace ve které se lze naučit matematiku a je to i zábava, a je to taky dost na mozek, takže na procvičení zlomků si myslím, že je to skvělá věc. PČ

Dobrý den, nejvíc se mi na tom líbilo stavění zlomku. Ze začátku jsem to moc nechápal, ale pak jsem se dostal až na 10. úroveň obtížnosti. FD

Dobrý den, paní učitelko, nejvíce se mi líbilo, že jsem si mohl vyzkoušet více věcí a něco se přiučit a zopakovat. LG

Dobrý den, paní učitelko, v programu jsem vyzkoušel všechny tři záložky i skoro všechny obtížnosti. Nejjednodušší byla hned první záložka, i když u posledních dvou obtížnosti už jsem musel i trochu přemýšlet. Připomínalo mi to skládání puzzle. Líbilo se mi barevné rozlišení, zvuková stránka a hlavně smajlík za dobrou odpověď. Protože mám matematiku rád, tak mě tyhle programy baví. Je to jiné než jen počítat příklady na papír nebo do sešitu. No prostě škola hrou. Mějte se, FZ

Pokračujte na: